yarından geriye…

​Bundan 6-7 yıl kadar önce bir adama çok aşık oldum,çok sevdim

İmkansız ötesiydi ama aşk imkansız filan tanımıyor

Kalan tüm hayatımı ona adamaya hazırdım,onun bir gülüşüne bir sözüne canımı vermeye razıydım…

Onu görmek için,sesini duymak,kollarında uyumak için tüm dünyayı karşıma alırdım,aldım da…

Gözlerinde kaybolduğum,nefesinde hayat bulduğum o adam.. Dünyanın en yakışıklısı,8 milyar da 1 olan o halleri ah be aşk halaa nasıl tazesin nasıl can yakıcı…

Ne desem istek sandı,ne desem onu zorladığımı düşündü…

Bi keresinde bana “benim de seninle ilgili hayallerim var söylemiyorum çünkü yapamazsam vebaline girerim” demişti

O günden sonra çok şey yıkıldı içimde

Tıpkı”Senin önünde kocaman bir dağ var,aşamazsın delemezsin geçemezsin bunu kabul et “dediği gün olduğu gibi.

Bir akşam oturup rakı içtik,bana en büyük pişmanlığımı ve en büyük hayalimi sordu.Cevaplarımda “sen”yoktu ama ona aitti;( 

Sonra ben ona sordum,cevaplarında bana dair tek harf bile yoktu…

Bütün hayatını aklıyla yönetip mutlu olan bi adamdı o,benim tam tersim 

Bir kez,sadece bir kez benimle alakalı kalbiyle düşünebilseydi belki herşey bambaşka olabilirdi ama yapmadı

Ona verdiğim tüm sözleri tuttum.Hala da tutuyorum

Onun bana verdiği sözlere ne oldu bilmiyorum.Şimdi ne yapıyor bilmiyorum,yeniden sevdi mi bilmiyorum

Ama zaten bana dediği gibi “kim dedi ki sana benim mutsuz olduğumu?” Bunu hatırlayınca mutlu olduğunu biliyorum 

Benimle yürümeye cesaret edemedi,benden vazgeçmeyeceğini söylerken “gitme”diyemedi

İstemedi çünkü,gerçekten isteseydi bir yolunu bulurdu ve hala elimi tutuyor olurdu ama yapmadı 

Bana her “seni çok seviyorum”dediğinde gerçekten mi diye sordum ona,hep gerçekten dedi ama hiç bir zaman gerçekten sevemedi.Sadece kendi bildiği kadar sevdiğini zannetti

Defalarca gitmeyi denedim de beceremedim ta ki o güne kadar.seninle ilgili bi plan yapamam,seninle alakalı bir hayal bile kuramam dediğimde evet manasında başını salladığı güne kadar.. O gece gittim ben anlamadı;( 

Hoş anlasa da sesini çıkarmazdı,yapamazdı 

Dedim ya o cesareti ve isteği hiç olmadı,öyle gel geç bi dokundum hayatına işte.Onu çok sevdiğimi hep bildi hala biliyor mu bilemem ya da beni hatırladığında gülümsüyor mu bilemem.Hiç keşkesi oldu mu onu bile bilmiyorum ama olduysa umarım çok üzülmemiştir o keşkelere 

Çünkü ben ikimiz içinde üzüldüm…

Bunu bugün yazıyorum ama bundan 6 yıl sonra yazmış olsam buna çok yakın şeyler yazardım

Çok gözyaşı döktüm uğruna hepsi yaşandı ve değdi…

Yine ağlarım,yine yüzünü görsem gözlerim dolar lakin değiştiremeyeceğim şeyler vardı ve oralara aslında hiç bulaşmadım ve o bunu hiç anlamadı…

Yorumlar

Popüler Yayınlar