Ne en,ne daha …



 Sebahattin Ali demis ya hani;

Kimseyle hicbir konuda yaris halinde degilim.Kimseden akilli,kimseden guzel,kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok.Kimse icin en degilim,daha degilim,bu devasa iddiasizligin bana verdigi ozgurlugun hastasiyim....



Evet simdilerde buna daha cok tutundugumu yazdim az once X deki sayfama

Sokakta hergun karsilastiginiz,isyerinde ya da metroda karsinizda oturan diger kadinlar gibiyim bende.Siradan bir kadin...

Ne fazlam var ne ovunebilecegim buyuk buyuk basarilarim ne de kartvizitimde yazan bir statum.Oyle cok param da yok yada varligim.

Ama kocaman bir yuregim var,kimsenin laf edemeyecegi olcude bir durustlugum,adil olma saplantim var mesela.Inanilmaz fedakarligim,kendimi hice saymisligim,hice sayilmisliklari kabullenisim var ya da 

Analigima,evlatligima laf ettirmem bir de

Gerisi de hic onemli degil esasen,arkadaslarim ve sayili dostlarim memnundur arkadasligimdan dostlugumdan.Hatta airbag ismini takmislardir bana

Kimseye yaranmaya calismam,beni sevsinler diye ugrasmam.Benim sevmem daha muhimdir cunku.Sevgim de buyuktur,kizdigimda ofkemde.En cok sevdiklerime kizarim nedense

Korktugumda cok ofkelenirim korkumu bastirmak icin

Cebimdeki son kurusa kadar harcarim sevdiklerim icin,istedikleri ve ihtiyaclari oldugu surece tum zamanim onlarindir.Gece,gunduz,sabaha karsi...Hic farketmez

Kimseyi gecistirmem,konusmak istemiyorsam konusmam 

Gormek istemiyorsam gormem,o mesaja cevap vermek istemiyorsam vermem,o telefonu acmak istemiyorsam acmam

Yani insanlarin hosuna gitsin diye kendimi zorlamam ya da yalandan memnun etmeye calismam

Bilir beni taniyanlar 

hep cok vefali oldugumu soylerler,bu yasima kadar farzedelim ki 500 kisi ile tanistiyam ve birseyleri paylastiysam hepsi ayni seyi soylemistir bana."Seni ilk gordugumde ne kadar ukala biri demistim,kilin teki bu.Ama sonra ne kadar samimi,icten ve vefali oldugunu anladim"

Sadece bir kisi bana nankor dedi bu zamana kadar,haklidir da belki bilmiyorum.

kimseden beklentim yok,kimseyle bir cikar iliskim yok,kimsenin hakkini yemem ama kimseye de hakkimi yedirtmem.

Guzel miyim? Sanmiyorum,dedim ya siradan herkes gibiyim.O yuzden de kimse icin "en"degilim,"daha"degilim.Ama olsun benim de popom guzel:) Var ya oyle bir espri "olsun senin de popon guzel"diye hani,oyleli iste

Bugun bir arkadasimin sesini cok duymaya ihtiyacim vardi,kendimce musait oldugunu dusundum ve aradim.Mesgule atti,benim dusuncesizligim

o an farkettim tam o an "sana ihtiyacim var "diyemedigimden ,"bana simdi lazimsin"demedigimden degildi ki bu.Oyle olmasi gerekiyordu cunku zamansizdim,belki de gereksizdim o an icin hatta fazlaydim bilmiyorum hangisini hissettigimi belki de hepsini ayni anda hissettim.Daha onemli degildi yani benim aramam,daha en sevindirici bir durumda degildi o calan telefon

Zaten cok acil olsa yazardim degil mi? Yazmadim ama acildi.Sonra birgun yazdigim aklima geldi,acildi muhimdi yazmistim mesela .Bir kucuk icim sizladi,cat diye gozlerim dolar benim

Doldu...

Araba kullaniyordum,caddenin ortasinda durmak istedim,duramadim.Her zaman ki gibi muzigi actim sonuna kadar,iyi geliyor boyle zamanlarda.Deneyin isinize yarar

Sonra evime girdim,su bazi seylerin ilaci.duruyorsun oylece altinda mal gibi.ne kadar durabilirsen o kadar duruyorsun iste,gozlerin kapali.ve bir aciyorsun gozunu sizin gecmis sanki suyla akip gitmis...Gitmiyorda iste mış gibi yapiyor anlayacaginiz..

aksam oldu sonra,bir arkadasim ve annesiyle disari ciktim,Yemek yedik ,salak sacma seylere gulduk.O bana birseyler anlatti birazini dinledim birazini dinlemedim.Bana sordu "iyiyim ya sal"dedim.Anlatmadim birsey,zaten anlatmayi da sevmiyorum 

Ben ancak yazarak anlatiyorum anlatabiliyorum..konusma dilinde cok basarili degilim ,ama ne diyecegim cok iyi dansederim:) Bununda konuyla alakasi yok ama olsun,sey gibi bu yukarda ki popo ornegi gibi:)

Velhasili kelam zaman zaman haddimi bilmiyormus gibi davransam da (ki iste o korkumdan oyle),haddimi de yerimi de iyi biliyorum.Dur denince durmuyormus gibi davransam da tam olarak dur denildiginde duran,gel denildiginde gelen,sus denildiginde susan,git denildiginde giden biriyim ben.Bunun icin soyelemenize gerek bile yok cogu zaman.Bazen bir mesgule atmaya bakar bazen yazdigim mesaji saatlerce okumamaniza ya da kendimce heveslenip de birseyler yapmaya calisip da kursagimda kaldiginda....

o yuzden de en ozgur oldugum an o dur dendigi an bana.en iddiasiz en basit haliyle olan ozgurluk.

Cunku orda bir ben varim bir de gene ben

Hani en olmayan,daha olmayan bir ben 

Bana en yain olan ben

kendi sirtimi sivazlayan ben bazen gozyaslarimi silen ben

kimi zamansa kim oldugumu anlatan ben 

yani sizle yani bir baskasiyla alakasi bile yok....






Yorumlar

Popüler Yayınlar