Faraway…

​9 sene olacak Babam gideli

Bu hayatta en çok güvendiğim,inandığım,uçurumdan atlasam beni aşağıda beklediğinden emin olduğum tek adam…

Ne çocukken ne ergenliğmde,ne evlendiğimde ne de boşandığım da bana acaba dedirtmeyen tek kahramanım…

Sen gittin ben kimselere sığınamadım Baba…

Hiçbir yere ait olamadım,hiç kimseye sırtımı yaslayamadım.olmadı beceremedim,istemedim de…

14,15 ay oldu baba,bir adama aşık oldum.. senden sonra ilk kez birine güvendim,inandım…Bütün olmazlara rağmen ,bana gelecek onca lafa rağmen çok sevdim.Gözümün nuru gibi sevdim,kirpiğine kadar tutuldum…

Biz oluruz sandım,biz olurken senin bana öğrettiğin gibi hiçbir şey istemeden sevdim.O bana ne verdiyse razı geldim,ben hep daha fazlasını vermeye çabaladım…Olmadı baba,yine başaramadım…

Sandılar ki ben kötü biriyim,sandılar ki ben şımarık doyumsuz biriyim…Sandılar ki ben can yakan biriyim

Olmadığımı bir sen biliyorsun Baba…

Bir hayal aşkı benimkisi,gelirse ararsa,öperse,sarılırsa…

Öyle bir hayal ki içinde ki istekler sadece bunlar.Ne dağları aşmaya gerek var ne duvarları yıkmaya..sadece masum,hesapsız kitapsız bi sevgi.Anlatamadım Baba,anlatmak istedim olmadı,kavga ettim olmadı,çok ağladım olmadı…

Bir daha sevmek istemiyorum.Çünkü gerçek sevginin ne olduğunu öğretti bu adam bana ama gerçekten sevmenin kuralına göre oynayamadığımı da.Yaraladım,yaralandım

Oysa sadece elimi tutsun istedim.Herşeyi içime attım da bi bunu söyleyebildim.Biz dedim biz bitince öldür beni:( Benimle ağladı,sandım ki beni anladı 

Bir tek senin en değerli en özelinmişim Baba,en kıymetlin.Kimse beni sen gibi sevmeyecek,hatalarımla kusurlarımla,eksiklerimle kucaklamayacak.Sarıp sarmalamayacak;( 

Sana geldim uzun uzun anlattım,hatta size getirdim.O buz gibi mermerin başına birlikte geldik…

Şimdi ne mi oldu şimdi çok uzakta Baba

Kalbi de isteği de ,vardıysa bir hayali hepsi çok uzakta…Bu hikayeden sağ çıkamayacağımı biliyordum.Tek bildiğim ölsem de onsuz bir hikayem hep olacak,ona dair tamamlanmamış…

Beni affet baba,beceremedim…

Seni çok Seviyorum…

Kızın…

Yorumlar

Popüler Yayınlar