AŞK

ASK

Ask...


Her insanda ki tanimi farkli askin.Kimi icin sadece sevmekle sabit,kimisi icin bir tutku,kimisi icinse vazgecilmez..Kiminin hep uzak durdugu,kiminin yana yakila kactigi kimininse gormezden geldigi bir olgu...


Hayat aski onunuze serdiginde onceleri ne yapacaginizi sasirir sonrasinda mumkun mertebe sindirir ve rutine gecirirsiniz.Sonra da ask bitti,sevgi ve saygi cercevesinde ilerliyor iliskimiz dersiniz.Yalnis!


Ask sonsuz bir yasama tutunma hali,sinirsiz bir heyecan ,olumune kaybolustur bana gore...


Ask sevginin yucelttigi bir baglilik halidir.insanlar sevdikleri herseye ihanet edebilirler gunun birinde ama ask a ihanet edemezsiniz.Cunku o vakit ihanet ettiginiz asil benlik kendi benliginizdir..Dusunun bunu.


Bu soylediklerim  ve simdi soyleyeceklerim askin bendeki hali galiba buna B hali diyebilirim..Askin B  halini biliyorum artik


Butun asklar yarim kalmistir bakildiginda,bir yerde son bulmus,tukenmis ve degerini kaybetmistir.Oysa ki askin degerinin kaybolmasi mumkun degildir.Eskimez,tozlanmaz ve rafa kaldirilmaz


bikmazsin asktan,yorulmazsin


Inisleri cikislari olur ama sen hep ordasindir askin icinde ve cevreledigin ask yipranmaz.Ona kusulmez arkani donup gidemezsin.Aldigin her nefese nasil sukrediyorsan yasadigin ve yasattigin ask icinde sukredersin.Neden mi?


Su oldugunu dusun,akip gittigini ...nereye varirsan var sen bir susun.ne zaman yanarsan o atesle buharlasirsin.Yanarken suyun kaybolmasi yokolmasi aslinda suyun atesle dansinin sonucunda suyun buhar olduguna ikna eder seni.ve o noktada kayboldugunu hissedersin.Halbuki sen artik atesin icindesin.Askin tam ortasinda...


Bir adama asigim ben,sizin hatta benim bile anlayabilecegim turden degil.Ilk defa yasadigim ilk defa oleceksem de simdi olmeliyim dedigim turden.Ona baktigimda gozlerimin doldugu,icimin eridigi bitip tukendigim bir adama...


Sesi dunyanin en guzel melodisi benim icin,gozleri bu dunyada ki en iyi boyanmis tablo,kirpikleri kalbimin orta yerine saplanmis oklar misali....Ne bakmaya ne dokunmaya ne dinlemeye ne de susmaya doyamadigim bir adama asigim.


Gozumden akan her damla yasi helal ettim yoluna,hem cok tamamim hem cok yarim.Hem cok fazlayim hem cok eksik...Hem cok sansliyim hem cok bahtsiz..Koca bir dugum bogazimda ve koca bir okyanus karsimda...


Ne sevdalar duydum bugune kadar,hepimiz duyduk hos. Asliyla Keremi,Ferhat ile Sirini..Yok bu cok baska


Daglari delemem belki ama ayagina tas degmesin diye yoluna canimi sererim.Bir gun gitse son nefesime kadar her yeni gunde doner mi diye bikmadan usanmadan beklerim.Ekmek istemem su istemem de bana bi gulsun isterim.Hanlar hamamlar beklemem de bir elimi tutmasini beklerim...


Benim yasamam icin senin olmen gerekiyor derse sayet emrin olur der orda teslim ederim canimi..


Sebebi ziyanim da olsa,hice saysa da askimin kiymeti icin ne deger bicebilirim ne de vazgecebilirim..Sadece Allahtan korkan ben onu kaybetmekten degilde askimi unutmasindan korkarim.Eger birgun bunu unutursa ruhum can cekisir bedenim olse ne olur....


Dedi kadin...


Bakakaldim yuzune,gozlerinde ki aski gormekle kalmayip yuregimde hissettim...


Sadece sunu soyleyebildim;


"Cok sanslisin keske hepimiz senin kadar sansli olabilsek"..


O da bana "Belki de oylesindir ama henuz bilmiyorsundur" dedi...


Gozumden iki damla yas suzuldu,biliyorum ama anlatamiyorum diyemedim....

Yorumlar

Popüler Yayınlar