614

 Bu bir veda mı bilmiyorum

Başından beri bildiğim son durak mı yoksa ? 

Geçen zaman baktığımda çok hatalar yaptım 

Hiçbirinde namussuzluk yoktu 

Yalan yoktu 

Sahtekarlık yoktu emin ol …

Kırgınlık vardı,kızgınlık vardı

O hep hissettiğim hor görülmüşlük vardı 

Değersizlik hissi vardı 

Duyulmama,görülmeme,hiçe sayılma vardı 

Seni hesapsız kitapsız gelişine sevdim ben,çok sevdim 

Sana inandım,kendime inandım

Olmayacak bize inandım

Bugün hayatım boyunca hiç kimseden duymadığım bir cümle dünyayı başıma yıktı 

Keşke bana bağırsaydın,küfür etseydin ne biliyim bok atsaydın ama o cümleyi kurmasaydın

Altında o kadar ezildim o kadar çiğnendim ki hissettiğim şeyi tarif bile edemiyorum.İlk defa o kelimeleri bulamıyorum…

Keşkelerle amalarla olmayacak artık biliyorum 

En güvendiğim insana artık güvenemem,istesemde yapamam 

Eğreti olur hep,diken üstünde dururum 

Yapamam

Herşeyi öyle ya da böyle sineye çekerdimde bunla devam edemem 

Ama Allah büyük beni biliyor,kalbimi sevgimin sonsuzluğunu biliyor.Bilmese seni karşıma çıkarmazdı 

Boyumun ölçüsünü de hayatımın dersini de aldım bugün

Hemde bugün yani o gün 

Sana veda edemem sana hoşçakal diyemem 

Ben sana artık hiçbir şey diyemem 

Hiçbir şey olamam 

Ben artık solunda ,solunun kıyısına köşesine  dahi tutunamam 

Kocaman bir “hiçlik” ile başbaşa kaldım 

Nefes alıyor muyum ? Evet 

Ama her nefes alan yaşıyor mudur ? Hayır 

Varım ama aslında biliyor musun yokum 

Ruhum bedenimden ayrıldı bu sabah 

Bittim,tükendim

Canım yandı 

Meğer geçen zamanda sandığım can yanmaları hiçbirşeymiş 

Eğer bir cehennem varsa şimdi ordayım 

Sen ne olur yarattığın cenette kal ..

Yorumlar

Popüler Yayınlar